Pirkimo – pardavimo taisyklės
1.Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje www.glamure.lt susijusios nuostatos.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis.
1.3. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas sumoka nurodytą sumą už įsigyjamas prekes.
1.4. Pirkėjui perkant prekes pagal užsakymą, sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas sumoka avansinį mokėjimą, kuris siekia 50% nustatytos prekės kainos.
2.Asmens duomenų apsauga
2.1. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymo vykdymo tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.2. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Pirkėjo sutikimu.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
3.1. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui nurodytą sumą už užsakytas prekes ir jas priimti.
3.2. Užsisakant prekes internetinėje parduotuvėje www.glamure.lt Pirkėjas privalo pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją Pardavėjui. Jeigu Pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, Pardavėjas turi teisę anuliuoti Pirkėjo užsakymą.
3.3. Pasikeitus Pirkėjo duomenims, pateiktiems Pardavėjui, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui.
3.4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, laikantis šių Taisyklių 8 punkte išdėstytų nuostatų. Skaitykite „Prekių grąžinimas ir keitimas“.
3.5. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje www.glamure.lt sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja laikytis jų ir nustatytų LR teisės aktų.
4.Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės www.glamure.lt teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės www.glamure.lt darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjui priklausančią asmeninę informaciją ir neperleisi jos tretiesiems asmenims.
4.4. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
4.5. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių Taisyklių sąlygas.
4.6. Jei Pirkėjas po šių sąlygų pasikeitimo naudojasi teikiamomis paslaugomis,laikoma, kad Pirkėjas sutinka su Taisyklių pakeitimu.
5.Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
5.1. Internetinėje parduotuvėje www.glamure.lt Pirkėjas užsakymus gali pateikti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
5.2. Prekės pagal užsakymą užsakomos užpildant šalia prekės esančią užsakymo formą. Jei reikalinga papildoma informacija, prašome susisiekti el. paštu: info@glamure.lt arba tel. +37067422642 darbo dienomis 8:00–20:00
5.3. Visos prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali:
5.4.1. Elektronine bankininkyste
5.4.2. VISA/MASTERCARD kortelėmis
5.4.3. Bankiniais pavedimais iš savo banko
5.5. Siuntinys pradedamas ruošti gavus apmokėjimą už prekes. Prekių pristatymo terminas – 1–3 d.d.
5.6. Pirkėjui perkant prekes pagal užsakymą, prekė pradedama gaminti po avansinio mokėjimo, siuntinys pradedamas ruošti, kai gamyba baigta ir gaunamas pilnas mokėjimas.
5.7. Prekių pagal užsakymą pristatymo terminas – 1–3 d.d. + pagaminimo terminas (2–8 savaitės), priklausomai nuo prekės. Pristatymo terminą Pirkėjas gali pamatyti šalia prekės, kuris užsakoma. Kartais jis gali šiek tiek keistis, jei domina tikslesnė informacija, prašome susisiekti el. paštu: info@glamure.lt arba tel. +37067422642 darbo dienomis 8:00–20:00
6.Prekių pristatymas
6.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis DPD kurjeriais į namus ir DPD Pickup paštomatus, Omniva paštomatus, LP Express kurjeriais į namus ir paštomatus.
6.4. Lietuvoje prekės Pirkėjui pristatomos per 1–3 darbo dienas po apmokėjimo. Į užsienį prekės Pirkėjui pristatomos per 3–14 d.d. (priklausomai nuo valstybės).
6.5. Prekės pagal užsakymą Lietuvoje pristatomos per 1–3 d.d. + pagaminimo terminas (2–8 savaitės, priklausomai nuo prekės) po apmokėjimo. Į užsienį prekės Pirkėjui pristatomos per 3–14 d.d. (priklausomai nuo valstybės) + pagaminimo terminas (2–8 savaitės, priklausomai nuo prekės) po apmokėjimo.
6.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.8. Pirkėjas privalo el. paštu info@glamure.lt pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas.
6.9. Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio – padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
7.Prekių kokybė, garantijos
7.1. Visi www.glamure.lt parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Parduotuvėje pavaizduoti prekių kiekiai nuotraukose ne visada susiję su prekės kaina – prekių gali būti pavaizduota daugiau nei vieno vieneto kaina. Prekių spalva, priklausomai nuo Pirkėjo naudojamo monitoriaus, gali nežymiai skirtis.
7.3. Pardavėjas atskiroms prekių rūšims gali suteikti atitinkamą kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos yra nurodomos prekės aprašyme.
8.Prekių grąžinimas ir keitimas
9.Rinkodara ir informacija
9.1. Pardavėjas www.glamure.lt gali organizuoti įvairias akcijas, išpardavimus ir pasiūlymus.
9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo jų pakeitimo ar panaikinimo momento.
9.3. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais kontaktais.
9.4. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo pirkimo formoje nurodytu el. pašto adresu.
9.5. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, žinutėms patenkant į SPAM katalogą ar dėl Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
10.Baigiamosios nuostatos
10.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
10.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
10.3. Jei turite papildomų klausimų, prašome kreiptis el. paštu: info@glamure.lt arba tel. +37067422642