Prekių grąžinimas ir keitimas
1.Prekių grąžinimas ir keitimas
1.1. www.glamure.lt įsigytos Prekės, kurios Pirkėjui parduotos pagal vartojimo pirkimo –
pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka.
1.2. Norėdamas grąžinti kokybišką Prekę (-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu, el. paštu: info@glamure.lt bei užpildyti Prekių gražinimo formą, kurią galima rasti skiltyje „Prekių grąžinimo forma“.
1.3. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo Prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti Prekes, kurių prekinė išvaizda ir pakuotė yra nepažeista. Grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), prieš tai raštu informavęs Pardavėją.
1.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais.
1.5. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.
1.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 punktuose numatytos prekių grąžinimo tvarkos. Taip pat, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir/ arba Prekės buvo naudojamos.
1.7. Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą arba keitimą apmoka Pirkėjas.
1.8. Prekės, užsakytos pagal užsakymą, nepriimamos ir pinigai nėra grąžinami.
1.9. Kai grąžinama nekokybiška Prekė (-ės), Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką Prekę (-es) arba grąžinti Pirkėjui pinigus. Pirkėjas turi vadovautis visais aukščiau išvardytais Taisyklių punktais, kaip ir grąžinant kokybišką Prekę (-es).
1.10. Jeigu už Prekę (-es) Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, pinigai negrąžinami. Pasikeisti Prekę (-es) galimybė yra, atitinkant visas aukščiau nurodytas sąlygas.
1.11. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.
1.11. Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.12. Pinigai už siuntimo išlaidas negrąžinami, jei prekė buvo neatsiimta iš paštomato arba jos nepavyko pristatyti.
2.Baigiamosios nuostatos.
2.1. Šios Prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
2.2. Šioms Taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Jei turite papildomų klausimų, prašome kreiptis el. paštu: info@glamure.lt arba tel. +37067422642